سه شنبه, 04 مهر,1402
هزینهء به دست آوردن یک مشتری تازه, حداقل پنج برابر هزینهء خشنود نگهداشتن مشتریان کنونی است.
مشتریان زبان گویایی دارند, اگر بیواسطه با آنها در ارتباط بوده و گوشی شنوا داشته باشیم میتوان از ایشان چیزهای زیادی یاد گرفت.
تغییر وضعیت ناوبری
صفحه اول
آشنایی با انجمن
اساسنامه
اعضای هیات مدیره و بازرسین
کمیته های انجمن
مزایای عضویت در انجمن
خدمات مشاوره ای انجمن
اخبار
شرایط اخذ مجوز پخش
شرکت های عضو
ارتباط با ما
ورود اعضا
مديريت بازاريابي و فروش
جهت مطالعه مشخصات كلي، برنامه و سرفصل دروس پودمان آموزش عالي علمي - كاربردي فايل زير را دانلو كنيد
دانلود
1392/11/29
آخرین مطالب
صورتجلسه شماره 104 کمیته دارویی مورخ 1402/04/14
صورتجلسه شماره ۶۳ کمیته غذایی و بهداشتی مورخ ۱۴۰۲/۰۴/۲۵
صورتجلسه شماره 103 کمیته دارویی مورخ 1402/03/09
صورتجلسه شماره 171 هیات مدیره مورخ 1402/03/21
صورتجلسه شماره 170 مورخ 1402/03/10 هیات مدیره
تمامی حقوق این وب سایت برای انجمن شرکت های صنعت پخش استان اصفهان محفوظ می باشد.