نقش ذی‌نفعان‌ و ارتباطات یکپارچه در سازمان

پرویز نصرتی کردکندی *
عضو انجمن ایرانیان فارغ‌التحصیل ژاپن
قسمت بیست‌وسوم
مجموعه نوشتار حاضر را ‌اگر در هر چهارشنبه دنبال کرده باشید‌، ‌ابتدا بر سه نکته کلیدی در پارادایم جدید تدوین استراتژی تاکید شد ‌که شامل مزیت رقابتی ناپایدار و گذرا، نوآوری به‌عنوان اصلی‌ترین کارکرد سازمانی و تغییر مداوم ساختار سازمانی، برای تسهیل در استفاده از مزیت‌های تازه بود. در ادامه به پنج موضوع در کارکرد سازمان‌ها که عبارت بودند از: پیکربندی دوباره، رهاسازی سالم، مدیریت تخصیص منابع، نوآوری باز...

 

از اعطای مزایای کارمندی غافل نشوید!

 Tom Giddensنویسنده
مترجم: مریم رضایی
یکی از مهم‌ترین عناصر اداره موفق یک کسب‌وکار این است که کارمندان راضی داشته باشید و برای افزایش بهره‌وری به اندازه کافی به آنها انگیزه بدهید. درحالی‌که روش‌های مختلفی برای تحقق این هدف وجود دارد، اما ارائه مزایایی فراتر از مزایای مشخص و قانونی در هر کشوری می‌تواند در این زمینه بسیار موثر باشد. بسیاری از صاحبان کسب‌وکارهای کوچک به اشتباه فکر می‌کنند نباید برای اعطای مزایا به کارمندان هزینه کرد. اما باید بدانید در نظر نگرفتن مزایا ممکن است در...

بهتریی ران تیم ها، مسوولیت پذیر تمرین می‌کنند

 Joseph Grennyنويسنده
مترجم: رویا مرسلی
آیا در فکر ایجاد یک تیم کارآمد هستید؟ آیا می‌خواهید زمانی را که به حل مناقشات تیم خود اختصاص می‌دهید، محدود کنید؟ نتایج تحقیقات نشان داده است که این دو موضوع با هم ارتباط دارند: مطالعات ما نشان می‌دهند تیم‌هایی که بالاترین کارآیی را دارند افراد تیم در زمان بروز مشکل بلافاصله و با حفظ احترام به یکدیگر با مساله روبه‌رو می‌شوند. این کار نه تنها باعث رشد نوآوری، اعتماد و بهره‌وری می‌شود بلکه کار مدیر را هم برای واسطه گری در تیم‌ها کم...


Read more: http://www.donya-e-eqtesad.com/managers/#ixzz3IAKE0oLr