مترجم: مریم رضایی
HBRمنبع
کارمندان نسل جوان معمولا کار را اولویت خود قرار نمیدهند. باب موریتس، مدیرعامل شرکت خدمات تخصصی PwC توضیح داده که شرکت او چگونه به این گونه افراد انگیزه میدهد:
چه کسی خرید میکند و چه کسی خرید نمیکند؟
دلایل خرید
باید خیلی دقیق به مساله تعیین کسانی که خریداری میکنند بپردازیم تا حدودی پاسخ به این سوال بستگی به نوع سازمانی دارد که از شما خریداری میکند، اما یک موضوع روانشناسی نیز در خرید دخیل است.یکی از دوستانم درباره تجربهای که در فروش با یکی از مدیران اجرایی یکی از شرکتهای بزرگ داشت با من صحبت کرد و گفت: بحث من با مدیر اجرایی، چیزی شبیه این مطلب بود:
کارمندان خوب اشتباه میکنند، مدیران عالی به آنها اجازه اشتباه میدهند
Amy Andersonنویسنده
مترجم: میثاق شمشیری
یکی از ترسناکترین کارهایی که یک مدیر میتواند تجربه کند، این است که به کارمندانش اجازه اشتباه کردن دهد. ریسک کردن و اجازه اشتباه دادن باعث پیشرفت افراد میشود ولی از طرفی میتواند برای شرکت بسیار پرهزینه باشد. مدیرانی که میخواهند ممتاز باشند به دنبال تجربهها و ریسکهای هیجانانگیز هستند.
Read more: http://www.donya-e-eqtesad.com/managers/#ixzz3Hno4cgIP