1- حسابداری
2- انبار و لجستیک
3- فروش مویرگی و فروش امور نمایندگان
4- بازاریابی و توسعه بازار
5- تامین کالا و خرید مواد اولیه
1-ساخت داشبوردهای گزارش ساز قابل استفاده در تمام سطوح کارمندان
1- تعیین اهداف و تارگت فروش علمی و قابل دسترس
2- هدایت و مسیر دهی صحیح و هوشمندانه کارمندانتان جهت رسیدن به اهداف سازمان
3- محاسبه دقیق و منصفانه پورسانت و پاداشهای پرسنل تان
1- فرآیند تشکیل پرونده پرسنلی استاندارد و روشهای مراقبت از آن
2- دستورالعمل عقد قرارداد کار مطابق با توافق کارفرما با پرسنل
3- دستورالعمل محاسبه حقوق و دستمزد طبق الزامات قانون کار
4- دستورالعمل تنظیم دستور پرداخت پاداش، کارانه، اضافه کار و… طبق الزامات قانون کار
5- تنظیم دستور العمل کسر کسورات مانند جرائم، خسارات، حق بیمه تامین اجتماعی، وام و… طبق الزامات قانون کار
6- اجرای صحیح تشریفات قانونی در زمان اتمام همکاری، اخراج و ترک کار پرسنل
7- مدیریت صحیح روند پروندههای شکایت اداره کار به طرفیت کارفرما